let's exchange the experience


Hans föräldrar är utomlands och han har fått nyckel till deras hus för att kunna ta hand om det medans de är borta.
Att ta hem en tjej och ha vilt sex i deras säng var nog inte en syssla som ingick i "ta hand om huset", men så blev det och nu har vi tillbringat flera mornar, dagar och nätter i den stora dubbelsängen som står placerad i ett stort rum med fula blommiga tapeter.
Vi har inte ens bytt sängkläder trots att man kan skymta sperma/svettfläckarna tydligt på de vita sängkläderna.
Det gör mig dock ingenting, ingentins spelar någon roll,  det är så jävla underbart att bara ligga där och låtsas att vi är de enda som existerar och vi kan gå nakna utan att det gör någonting för det är flera kilometer till närmsta granne. Dessutom är det bara skog, skog och åter skog man ser om man tittar ut genom husets fönster. Det har till och med jag märkt trots att jag tillbringat den mesta tiden naken i sängen med honom.
Det är en flyktig passion som är härlig så länge den varar och det spelar ingen roll vad som hänt innan eller vad som händer sen.  Vi lever i nuet och ignorerar alla krav och alla regler.

Sista dagen i vår perfekta bubbla, precis innan jag ska gå tar han tag i mig och kysser mig hårt på mina svullna läppar och jag får en konstig känsla i magen. Ett sting av svartsjuka, en rädsla över vad han ska göra nu, vad ska han göra när jag har gått?
Jag måste få veta vem han är, på riktigt,  så jag slänger ur mig massa frågor som jag egentligen inte ens vill höra svaren på.
"Elva", svarar han när jag frågar hur många han varit med och jag rynkar på näsan trots att jag varit med dubbelt så många.
Jag går därifrån. Jag hade hoppats på att jag var den enda.







bild från weheartit

Kommentarer
Postat av: Ronja

duktig du är vännen!

2010-09-06 @ 23:04:56
URL: http://typisktronja.devote.se
Postat av: linnea

fint. himla fint.

2010-10-21 @ 23:08:18
URL: http://lilinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0